»Miniranje se je izvajalo najmanj od 21. junija, ko smo postali občani pozorni na miniranje in na predhodno neznano tuljenje sirene. Tuljenje sirene smo pripisali vožnji vozila na nujni vožnji. Prav tako smo miniranje povezovali z bližnjima kamnoloma. Občani nismo bili predhodno seznanjeni s signali siren in njihovim pomenom. Motenje miru je ob miniranju postalo neznosno.«
»Izvajalec miniranja bi moral jasno opozoriti na miniranje in pomen sirene, pa vendar tega ni storil.«
»Najprej slišijo bobnenje in tresenje tal v zaporedju približno od pet do 10 sekund. Posebno to občutijo v nočnem času med 22. in 6. uro. Miniranje se izvaja približno štirikrat dnevno, in sicer dvakrat ponoči in dvakrat čez dan. Miniranje jih vznemirja in tako poseže v njihovo telesno in duševno celovitost.«
»Prav tako skupaj z deležniki iščemo rešitve glede količine razstreliva in količine odstrela, s katerim bi omilili učinek zvoka pri miniranju v nočnem času.«
»Projekt drugega tira je dokaz, da smo stvari začeli delati drugače.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Minister Leben o projektu ve bistveno več od mene in bo moral še kaj pojasniti, tudi v morebitnih pravnih postopkih.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Miniranje je trenuten pok. Res je, da kdaj dvanajstkrat ali dvajsetkrat poči, ampak razlog za tak zamik je, da naredimo čim manj škode za stavbe.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju